En hedersmann takker av

Postet av Moelven IL - Friidrett den 3. Mar 2015

Torstein takker en hedersmann for 49 års innsats i styret.

Hvor var du da Bjørn Wirkola vant to VM gull i Holmenkollen? Eller da Gjermund Eggen vant tre gull i det samme mesterskapet? Dette året sender Amerikanerne en satellitt i bane rundt månen, og Tromsø får sine første TV bilder. Vi snakker om året 1966. Mange husker dette som et viktig år, fordi England vant VM i fotball på hjemmebane. I Moelven IL husker vi dette året fordi en 26 åring fra «gærne sida» ble valgt inn i styret i friidrettsgruppa. Og siden har han blitt der. Helt til nå. Altså i nesten 50 år. Og ikke bare har han sittet i styret, Sverre Øfstaas har i høyeste grad bidratt, først og fremst som stavtrener. Men også som motivator, stevnearrangør, talentspeider, loddselger, banemannskap, sponsorjeger også videre. Men, nå er det altså slutt. Nesten da. Sverre sier at han gjerne kan stille opp hvis vi trenger hjelp til å arrangere en stavkarusell eller to. heldigvis, for stav i Moelv kan aldri bli helt det samme hvis Sverre ikke står ved stavmatta og oppmuntrer til å trå til litt ekstra. Men som Sverre sier, alt har sin tid, og nå går han altså ut av styret, etter 49 år. Moelven IL Friidrett gjør som vår leder Torstein Ingvaldsen på årsmøte, vi takker ydmykt for alt du har gjort for oss, og vi tør ikke telle opp alle timene du har bidratt for unge talenter i Idrettsparken i Moelv. Tusen takk for en fantastisk innsats Sverre.

Inn i styret kommer Inger Lise Storlien og Laila Sjøli, mens Torstein Ingvaldsen fortsetter som leder, Dag Kåshagen fortsetter som nestleder og sportslig leder, Odd Grønbakken fortsetter som kasserer og Arnulf Sunde som styremedlem og materialforvalter. Tiril Sunde fortsetter som ungdomsrepresentant, mens Morten Mangset følger Sverre ut av styret.

På årsmøte var også leder i hovedlaget Bjørn Warnaar og informerte om Moelven IL sine planer og visjoner i 2015 og Torstein avsluttet med å informere om gruppas arbeid i Necon-klubben, utviklingsprosessen hvor vi fikk en solid annen plass.

Se flere bilder fra Årsmøtet her.