Moelven fornyer avtalen med Moelven IL Friidrett

Postet av Moelven IL - Friidrett den 25. Feb 2020

Sponsoransvarlig Torgeir Berg i Moelven og Dag Kåshagen i Moelven IL Friidrett fortsetter samarbeidet.

Dag Kåshagen har vært ansvarlig for sponsorer til friidrettsgruppa i Moelven IL siden tidlig på 90-tallet, og i alle år har Moelven vært med som en av våre viktigste samarbeidspartnere.

Vi er både stolte og glade for å ha med oss Moelven Industrier på laget vårt, de er hjørnesteinsbedriften ikke bare i Moelv, men i Innlandet og Østlandet.

Det skaper tilhørighet og forutsigbarhet for oss i klubben, noe som gjør at vi kan planlegge og gjennomføre viktige rekrutteringstiltak som barneløp i sentrum, KM terrengløp og Tour of Mjøsa/Moelven Trappeløp i Mjøstårnet (Wood hotel)

Dette fører igjen til at vi stadig har tilsig av nye medlemmer og at Moelven IL Friidrett har,  og kommer til å ha, en viktig rolle for barn og unge i Moelv og omegn.

Sponsoransvarlig  i Moelven Torgeir Berg er glad for at deres bidrag betyr noe for rekruttering og tilvekst av barn og unge til idrettslaget.