Sesongavslutning med pokaler og stipend.

Postet av Moelven IL - Friidrett den 12. Des 2014

Årets sesongavslutning foregikk på Kilde Skole og det var som vanlig utdeling av bestemannspremier og 1000 poengsknapper.

Det har vært en fantastisk år, med både Norgesmestere, landslagsdeltagere, medaljer i alle nasjonale mesterskap, for første gang vant klubben til og med medalje i stafett for jenter ( sølv i UM 17-19 år) på 1000m i UM, og ikke minst har det vært god rekruttering til de yngste klassene. Viktig er det også at vi har utdannet flere trenere og dommere i løpet av året.

Det ble servert pizza, kaffe og kaker mens det ble vist film fra sesongens høydepunkter.

Carl Emil og Lene fikk stipend.

Moelv Handelsstands forening og Moelv Ide og Næringsforum kom på overraskende besøk til klubbens avslutning. Lene Jægersborg og Eirik Slaatsveen hadde med seg en gave til Moelvens to Norgesmestere i friidrett, Lene Retzius og Carl Emil Kåshagen.

De fikk hvert sitt stipend pålydende kr 10.000,- Gaven som var en påskjønnelse for gode resultater i 2014 er også ment å være en inspirasjon til å legge ned nødvendig innsats for å få fortsatt fremgang sa Erik Slaatsveen i Moelv Ide og Næringsforum ved overrekkelsen.

DNB, Sparebanken Hedmark, Moelv Regnskapsbyrå, samt en anonym giver, hadde også bidratt i spleiselaget for å realisere stipendene.

Se hvem som fikk årets utmerkelser her.

Se bilder fra avslutningen her.